
Zarządowi polskiego „Manager Magazine" udało się do dziś ukryć tę informację przed pracownikami.
Sprzedaż polskiego „Manager Magazine" spada. W okresie zaledwie trzech miesięcy, od czerwca do sierpnia 2007 r., z wydawnictwa najpierw odeszli wszyscy menadżerowie: dyrektor zarządzający, dyrektor biura reklamy, dyrektor marketingu i sprzedaży oraz szef działu eventów, później - cały dział reklamy oraz jeden z kluczowych dziennikarzy.
Menadżerowie z „Manager Magazine" tworzą teraz platformę biznesową, które będzie się składać z portalu społecznościowego dla menadżerów, magazynu gospodarczego „businessman.pl" oraz centrum kongresowo-szkoleniowo-rekreacyjnego, dla Wydawnictwa Migut Media.
W maju br. z Manager Magazin wycofała się grupa wydawnicza Infor („Gazeta Prawna"). Udziały polskiego wydawcy (25%) odkupiła Die Spiegel Gruppe, która ma teraz niezły orzech do zgryzienia.
> Tag: biznes prasowy, media, media tradycyjne, Manager Magazine, prasa
Komentarze
-- takie pismo? już dawno (jeszcze w Inforze)
-- było lekko, no...
i piszę to bez (teoretycznie możliwych) osobistych ;-)