Kiedy Rupert Murdoch, prezes giganta mediowego News Corp., kupował w 2005 r., za 580 milionów dolarów, serwis społecznościowy MySpace, jedną z ikon Web 2.o, nie wiedział pewno, że zwróci mu się tak szybko. Od zeszłego roku MySpace jest rentowny i generuje dziś ok. 750 milionów dolarów rocznie. Sam serwis jest wart kilka miliardów dolarów.
Dziarski staruszek od dawna wierzy w biznes internetowy. W tym roku liczy, że dochody internetowego oddziału jego koncernu - Fox Interactive Media wyniosą ok. miliarda dolarów - informuje MediaPost Publications. To dużo, ale mniej, niż przewidywały prognozy.
Dziarski staruszek od dawna wierzy w biznes internetowy. W tym roku liczy, że dochody internetowego oddziału jego koncernu - Fox Interactive Media wyniosą ok. miliarda dolarów - informuje MediaPost Publications. To dużo, ale mniej, niż przewidywały prognozy.
„Jesteśmy dopiero na początku dwóch z najgłębszych trendów społecznych i ekonomicznych naszego wieku: globalizacji i cyfryzacji" - twierdzi Murdoch.
> Źródło: MediaPost Publications
> Wiedzieć więcej:
> Źródło: MediaPost Publications
> Wiedzieć więcej:
- „The Wall Street Journal" ma prestiż, ale to Murdoch ma pieniądze i pomysł na biznes
- Rupert Murdoch opowiada o serwisie wspólnotowym MySpace
- Kto i jak może zarobić na blogu i na serwisie społecznościowym
- Murdoch rozmawiał z Watykanem o Telewizji Puls
- 23 najlepsze serwisy Web 2.0 na świecie
> Tag: biznes prasowy, business model, internet, media tradycyjne, model biznesowy, MySpace, reklama, serwis spolecznosciowy, web2.0
Komentarze