


Wczoraj ukazał się pierwszy numer miesięcznika „Businessman.pl". To magazyn dla przedsiębiorców i menedżerów, który będzie częścią platformy biznesowej budowanej przez wydawnictwo Migut Media.
Platforma ta będzie się składać m. in. z portalu społecznościowego dla menedżerów i centrum kongresowego, szkoleniowego i rekreacyjnego.
Redaktorem naczelnym pisma jest Piotr Cegłowski. „Businessman.pl" ukazuje się w nakładzie 70.000 egz. Wchodzi na skromny rynek polskich pism biznesowych, zdominowany przez „Forbes" (Axel Springer), który jest liderem, i „Manager Magazine" (Die Spiegel Gruppe).
Ponieważ doradzałem w końcowej fazie przygotowania tego magazynu w zakresie redakcyjnym i graficznym, jego ocenę i analizę pozostawiam czytelnikom.
> Wiedzieć więcej:
- Migut Media buduję platformę biznesową składającą się z portalu internetowego, magazynu oraz klubu biznesowego
- Czy przyszłość „Manager Magazine" stoi pod znakiem zapytania?
Komentarze