Pracawsprzedazy.pl to nowy serwis dla osób poszukujących pracy w branży sprzedażowej, m.in. dla przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kierowników sprzedaży
Trudno nadążyć za nowymi projektami internetowymi Agory. Jak rasowy „pure player" - Google czy Onet, wydawca „Gazety Wyborczej" i portalu Gazeta.pl regularnie odpala nowe witryny, serwisy i usługi wiedząc, że w internecie trzeba testować, testować i jeszcze raz testować, i że trzeba to robić szybko, bo czas gra na niekorzyść tradycyjnych wydawców. Ale czy Agora jest jeszcze tradycyjnym wydawcą? Nie, to prawdziwe wydawnictwo multimedialne, Wydawnictwo 2.0 przez duże „W", przekonane o konwergencji mediów, kreujące nowe trendy i nowe źródła przychodów.
Agora idzie w telewizję internetową, tworzy z Bebo wspólny serwis społecznościowy, dostarcza informacje dla portalu MSN, wprowadza materiały wideo na Gazeta.mobile, ale nie zapomina oczywiście o najbardziej lukratywnych segmentach jak praca. Ten segment zabudowuje nisza po niszy, tak jak Bauer zapychał kilka lat temu segment tv-guid'ów. Najnowszym projektem Agory jest tu Pracawsprzedazy.pl, uruchomiona 14 lutego 2008 roku.
To nowy serwis dla osób poszukujących pracy w branży sprzedażowej, m.in. dla przedstawicieli handlowych, sprzedawców i kierowników sprzedaży. To już kolejny, po Jobspot.pl, tematyczny serwis rekrutacyjny Agory. Publikowanie ofert pracy w nowym serwisie do 15 kwietnia będzie bezpłatne - precyzuje Agora w komunikacie prasowym.
- O uruchomieniu serwisu Pracawsprzedazy.pl zadecydował ogromny popyt na sprzedawców, zgłaszany przez firmy w naszym kraju - mówi dr Dorota Bachman, dyrektor serwisów rekrutacyjnych Agory.
Z raportu „Potencjał rekrutacyjny polskiego internetu - Analiza sektorów sprzedaż i call center”, przygotowanego przez internetową platformę kariery GazetaPraca.pl wynika, że sprzedawcy są najbardziej poszukiwaną grupą zawodową w Polsce. W ubiegłym roku, średnio co 1,5 minuty w internecie pojawiało się ogłoszenie rekrutacyjne dla sprzedawcy. Łącznie handlowcy byli adresatami ponad 20% wszystkich ogłoszeń opublikowanych w internecie w roku 2007.
Przez pierwsze 2 miesiące istnienia nowego serwisu pracodawcy będą mogli bezpłatnie zamieszczać w nim oferty pracy. Ponadto w Pracawsprzedazy.pl pojawią się ogłoszenia rekrutacyjne skierowane do sprzedawców i publikowane w dodatku „Gazeta Praca" do „Gazety Wyborczej" oraz w serwisie GazetaPraca.pl.
Strategia Pionu Internet Agory dotycząca serwisów rekrutacyjnych zakłada tworzenie kolejnych serwisów dedykowanych poszczególnym grupom zawodowym.
- Na całym świecie właściciele serwisów rekrutacyjnych inwestują w serwisy wertykalne. My kreujemy ten trend w Polsce. Serwisy tematyczne, branżowe, sprofilowane czyli serwisy wertykalne stanowią doskonałe uzupełnienie w komunikacji na płaszczyźnie pracodawca - kandydat. Są komplementarnym źródłem informacji o potencjalnych kandydatach poszukujących aktualnie pracy - mówi Dorota Bachman.
W portfolio Agory znajdują się obecnie 4 serwisy rekrutacyjne:
- GazetaPraca.pl - największy z serwisów, to internetowa platforma kariery która każdego dnia łączy tysiące pracodawców i kandydatów do pracy.
- Jobspot.pl - z ofertami dla pracowników branży finanse i bankowość,
- Metropraca.pl
- Pracawsprzedazy.pl
> Wiedzieć więcej:
- Agora idzie w telewizję internetową
- Agora i Bebo tworzą wspólny serwis społecznościowy
- Radio France Internationale: Jak polskie tradycyjne media podbijają internet
- Tomasz Jozefacki: "Agora's strategy in Poland is to find ways to distribute our media content to a younger audience"
- Krzysztof Urbanowicz : "Les médias traditionnels achètent des services web 2.0 en Pologne
Komentarze