Oferta platformy Sklepy.gratka.pl jest skierowana do dwóch grup docelowych:
- B2C, czyli użytkownicy portalu Gazeta.pl chcący dokonać zakupów w internecie.
- B2B, czyli sklepy i handlowcy zajmujący się profesjonalnie e-commerce. Początkujący w e-handlu otrzymają kompleksowy system zarządzania sklepem internetowym, a doświadczeni sprzedawcy będą mieli do dyspozycji sprytne narzędzia do prowadzenia e-sklepu. Sklepy, które działają już na e-rynku, w prosty sposób mogą zintegrować się z pasażem dzięki możliwości wykorzystania formatu XML porównywarki cenowej Nokaut, z którą współpracuje Gratka.pl.
Użytkownicy Gazeta.pl uzyskują dostęp do nowoczesnego systemu zakupów online prezentującego obecnie 100 tys. ofert w 26 kategoriach tematycznych, takich jak:
- odzież,
- sprzęt RTV i AGD,
- biżuteria i zegarki,
- maszyny i narzędzia,
- telefony i akcesoria,
- budownictwo...
„Celem współpracy Agory i Polskapresse jest zwiększenie zasięgu ofert e-commerce obu wydawców. Agora zaoferuje nowe narzędzie dla użytkowników portalu Gazeta.pl chcących dokonać zakupów w internecie, natomiast Polskapresse zyskuje dodatkowy zasięg dla sprzedających poprzez swój pasaż handlowy".Komunikat o tym nie mówi, ale Polskapresse udało się też zdobyć potężnego sprzymierzeńca w rywalizacji z Allegro. Myślę, że wydawcy mają interes w tym, by współpracować w internecie tworząc np. wspólny front przeciwko Googlowi, jak to zrobili - ze znakomitym skutkiem - Włosi.
> Wiedzieć więcej:
- W Polsce potrzebny jest Okragły Stół dla wydawców prasy i graczy internetowych
- Polscy wydawcy prasy mają interes w tym, by współpracować w internecie
(Disclosure: Polskapresse jest obecnie moim klientem)
2 komentarze:
"wspólny front przeciwko Googlowi, jak to zrobili - ze znakomitym skutkiem - Włosi."
proszę o jakieś linki lub informacje na ten temat :)
Pan Urbanowicz zapewne ma na myśli Premium Publishers Network. Krótki artykuł Marka Millera na ten temat (po angielsku):
http://forum4editors.com/2009/10/when-competitors-join-forces-to-enhance-advertising-revenue/
Prześlij komentarz