Szkolenie z Visual Storytellingu: Jak przy pomocy tekstu, obrazów i sztucznej inteligencji opowiadać historie, by lepiej komunikować i promować się w erze smartfona i Facebooka



Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają wideo na Youtube, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka? 

Na szkoleniu pt. „Visual Storytelling: Jak przy pomocy tekstu, obrazów i sztucznej inteligencji opowiadać historie, by lepiej komunikować i promować się w erze smartfona i Facebookapoznasz nowe techniki komunikacji i marketingu wizualnego, zobaczysz jak działa snack content, który bije rekordy popularności. 

Ten kurs nauczy Cię też jak opowiadać angażujące historie przy pomocy obrazów i narzędzi sztucznej inteligencji, by skutecznie wypromować swoją firmę, urząd lub organizację. 

Adresaci

  • Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i public relations w firmach, urzędach, instytucjach i organizacjach 
  • Marketingowcy, brand managerowie
  • Specjaliści social media, content marketing, public relations
  • Dziennikarze, copywriterzy, blogerzy

Program szkolenia


Myśl jak Twój czytelnik: Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych

  • Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
  • Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
  • Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google’a
  • Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
  • Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
  • Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
  • Już 10% treści jest tworzonych w internecie przez sztuczną inteligencję. Tylko mało kto o tym wie


Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów 

  • Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki storytellingu
  • Myślenie wizualne i opowiadanie historii przy pomocy obrazów jest prostsze niż myślisz
  • 7 zasad storytellingu wizualnego
  • Jak zbudować angazującą, wizualną opowieść o marce, firmie, instytucji
  • Visual Storytelling w social media: Facebook, Twitter, Instagram…
  • Co łączy „Trzech Muszkieterów”, Juliusza Cezara i Sergio Leone?
  • 5 inspirujących pomysłów jak pokazać emocje  

7 najbardziej popularnych rodzajów wideo, dzięki którym rozwiniesz Twój biznes

  • Jak przyciągnąć odbiorców za pomocą wideo? Zacznij od planu gry!
  • Explainer, poradnik-wyliczanka czy wideoklip z tablicą - dopasuj rodzaj wideo do Twoich potrzeb i eventów
  • Jak zrobić film na YouTube w 5 prostych krokach
  • 3 techniki z Hollywoodu, które możesz wykorzystać od razu
  • Gdzie i kiedy publikować wideo? Być czy nie być na Tik Toku?


17 najlepszych narzędzi sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w szybkim tworzeniu atrakcyjnych treści (i nie tylko)

  • Dzięki tym narzędziom zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo. Zleć sztucznej inteligencji (AI) research, pisanie tekstów, szukanie lub stworzenie ilustracji, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i wiele innych rzeczy
  • Jeśli nie znalazłeś jeszcze pomysłu na temat artykułu, te narzędzia AI zrobią to za Ciebie
  • Generatory tekstów, które same piszą leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy
  • Twoje zdjęcia są zbyt ciemne, a tło psuje cały efekt? Ten automat AI obrobi Twoje zdjęcia lub je wyszparuje bez narzekania na deadline
  • Szukasz ilustracji do tekstu? Zleć to generatorowi grafik. W kilka minut stworzy Ci… setki obrazów


Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)

  • Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki” są tak popularne
  • 7 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
  • Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
  • 5 korzyści z mikro-treści
  • Jak włączyć Snack Content do strategii komunikacji w mediach społecznościowych
  • Dlaczego 7 milionów francuskich millenialsów szaleje za Konbini  


To szkolenie jest prowadzone dwóch formułach:

  1. Formuła otwarta dla pojedynczych uczestników (online, co dwa miesiące)
  2. Forumuła in company dla większych grup (online lub stacjonarnie w całej Polsce, termin do ustalenia).

Kontakt: krzysztof@krzysztofurbanowicz.pl



Wiedzieć więcej


Komentarze