Szkolenie z Visual Storytellingu: Jak przy pomocy tekstu, obrazów i sztucznej inteligencji opowiadać historie, by lepiej komunikować i promować się w erze smartfona i Facebooka
Mogą się skoncentrować zaledwie przez 8 sekund, najczęściej tylko skanują strony internetowe i oglądają wideo na Youtube, a jeśli już coś czytają to głównie tytuły. Jak dotrzeć do internautów ery Facebooka?
Na szkoleniu pt. „Visual Storytelling: Jak przy pomocy tekstu, obrazów i sztucznej inteligencji opowiadać historie, by lepiej komunikować i promować się w erze smartfona i Facebooka" poznasz nowe techniki komunikacji i marketingu wizualnego, zobaczysz jak działa snack content, który bije rekordy popularności.
Ten kurs nauczy Cię też jak opowiadać angażujące historie przy pomocy obrazów i narzędzi sztucznej inteligencji, by skutecznie wypromować swoją firmę, urząd lub organizację.
Adresaci
- Specjaliści ds. komunikacji, marketingu i public relations w firmach, urzędach, instytucjach i organizacjach
- Marketingowcy, brand managerowie
- Specjaliści social media, content marketing, public relations
- Dziennikarze, copywriterzy, blogerzy
Program szkolenia
Myśl jak Twój czytelnik: Jak ludzie konsumują dziś treści w internecie i w mediach społecznościowych
- Co zmieniły w nas smartfony i media społecznościowe
- Infootyłość: Kiedy bogactwo informacji powoduje ubóstwo uwagi
- Dlaczego prawie wszyscy jesteśmy uzależnieni od SMS-ów, Facebooka i Google’a
- Jak konsumują treści Zetki, Millenialsi, kobiety, mężczyźni, menedżerowie i seniorzy
- Te dwie gazety Polacy czytają od deski do deski
- Dlaczego wideo i snack-content biją dziś rekordy oglądalności
- Już 10% treści jest tworzonych w internecie przez sztuczną inteligencję. Tylko mało kto o tym wie
Visual Storytelling, czyli jak opowiadać historie przy pomocy obrazów
- Ludzie lubią historie. Wejdź na wyższy poziom, wykorzystując w tekstach hollywoodzkie techniki storytellingu
- Myślenie wizualne i opowiadanie historii przy pomocy obrazów jest prostsze niż myślisz
- 7 zasad storytellingu wizualnego
- Jak zbudować angazującą, wizualną opowieść o marce, firmie, instytucji
- Visual Storytelling w social media: Facebook, Twitter, Instagram…
- Co łączy „Trzech Muszkieterów”, Juliusza Cezara i Sergio Leone?
- 5 inspirujących pomysłów jak pokazać emocje
7 najbardziej popularnych rodzajów wideo, dzięki którym rozwiniesz Twój biznes
- Jak przyciągnąć odbiorców za pomocą wideo? Zacznij od planu gry!
- Explainer, poradnik-wyliczanka czy wideoklip z tablicą - dopasuj rodzaj wideo do Twoich potrzeb i eventów
- Jak zrobić film na YouTube w 5 prostych krokach
- 3 techniki z Hollywoodu, które możesz wykorzystać od razu
- Gdzie i kiedy publikować wideo? Być czy nie być na Tik Toku?
17 najlepszych narzędzi sztucznej inteligencji, które pomogą Ci w szybkim tworzeniu atrakcyjnych treści (i nie tylko)
- Dzięki tym narzędziom zaoszczędzisz nawet 16 godz. tygodniowo. Zleć sztucznej inteligencji (AI) research, pisanie tekstów, szukanie lub stworzenie ilustracji, optymalizację treści pod kątem wyszukiwarek i wiele innych rzeczy
- Jeśli nie znalazłeś jeszcze pomysłu na temat artykułu, te narzędzia AI zrobią to za Ciebie
- Generatory tekstów, które same piszą leady, akapity, a nawet całe artykuły na zadane przez Ciebie tematy
- Twoje zdjęcia są zbyt ciemne, a tło psuje cały efekt? Ten automat AI obrobi Twoje zdjęcia lub je wyszparuje bez narzekania na deadline
- Szukasz ilustracji do tekstu? Zleć to generatorowi grafik. W kilka minut stworzy Ci… setki obrazów
Niesamowita popularność mikro-treści (Snack Content)
- Dlaczego treści Snack Content, czyli „przystawki” są tak popularne
- 7 najbardziej popularnych formatów mikro-treści
- Czy Snack Content ma tylko generować krótkotrwałe emocje?
- 5 korzyści z mikro-treści
- Jak włączyć Snack Content do strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- Dlaczego 7 milionów francuskich millenialsów szaleje za Konbini
To szkolenie jest prowadzone dwóch formułach:
- Formuła otwarta dla pojedynczych uczestników (online, co dwa miesiące)
- Forumuła in company dla większych grup (online lub stacjonarnie w całej Polsce, termin do ustalenia).
Kontakt: krzysztof@krzysztofurbanowicz.pl
Wiedzieć więcej
Komentarze