Na trzy miesiące przed startem nowego ogólnopolskiego dziennika tworzonego na bazie swoich tytułów regionalnych, Polskapresse uruchomi w czwartek 21 czerwca pięć tygodników lokalnych na Mazowszu. Na zachętę czytelnicy otrzymają w prezencie bezpłatną płytę „Baśnie Andersena”.
To riposta Polskapresse na odrzucenie przez brytyjski Mecom, czyli Media Regionalne (była Orkla) zaproszenia do uczestnictwa w nowym projekcie dziennika. Na początku czerwca, Mecom zaskoczył wszystkich zakupem dziennika „Życia Warszawy", co wywołało nawet spekulacje o konkurencyjnym projekcie Brytyjczyków.
Celem Polskapresse jest zbudowanie zaplecza reklamowego w strategicznym regionie jakim jest Mazowsze. Brak tytułów na Mazowszu stawiał pod znakiem zapytania cały projekt gazety ogólnopolskiej.
Nowe tygodniki lokalne, ukażą się pod wspólnym tytułem „Nasze Miasto":
Czytelnicy tygodników „Nasze Miasto” otrzymają z gazetą wiele dodatków. Z tygodnikami ukazywać się będą m.in.: wspólny dodatek motoryzacyjny „Moto Gratka" i „Tele Magazyn", lider wśród dodatków telewizyjnych w Polsce. Dodatkowo czytelnicy tygodników „Nasze Miasto” będą mogli za darmo składać ogłoszenia drobne przez specjalnie dla nich uruchomiony numer bezpłatny 0 800 GRATKA (0 800 472 852). Wystarczy jeden telefon, a to samo ogłoszenie ukaże się we wszystkich gazetach.
Równolegle, Polskapresse uruchomi miejskie serwisy internetowe, tworzone w oparciu o wydawane gazety. Serwisy ciechanow.naszemiasto.pl, plock.naszemiasto.pl, radom.naszemiasto.pl, siedlce.naszemiasto.pl, zyrardow.naszemiasto.pl będą codziennie aktualizowane o wiadomości lokalne, a „dziennikarze tygodników pracować będą dwumediowo" - czytamy w komunikacie.
Wejście nowych tygodników mazowieckich „Nasze Miasto” wsparte jest kampanią promocyjną ATL i BTL, która startuje 18 czerwca.
Kampania uwzględnia plakaty, spoty w lokalnych rozgłośniach radiowych i stacjach telewizyjnych, ulotki dla mieszkańców poszczególnych regionów oraz promocję na stronach www.naszemiasto.pl. Kampania została przygotowana przez Dział Marketingu Grupy Wydawniczej Polskapresse.
> Źródło: Polskapresse
> Wiedzieć więcej:
Mecom nie wejdzie do projektu ogólnokrajowego dziennika Polskapresse?
Sołowow chce 100 milionów zł za „Życie Warszawy"
Dziennikarze i menedżerowie z mediów szukają pracy
Hekatomba w Polskapresse
Polskapresse chce wydać z Orklą nowy ogólnopolski dziennik
Będzie strajk w gazetach regionalnych Mecomu na Pomorzu?
Mecom zaczyna zwalniać i ciąć brutalnie koszty w „Rzeczpospolitej" i w swoich gazetach regionalych
Dlaczego Polskapresse nie wyda nowego dziennika
Polski rynek mediów dopiero wchodzi w strefę turbulencji
> Tag: media, prasa, dzienniki, Mecom, PolskaPresse, Orkla
To riposta Polskapresse na odrzucenie przez brytyjski Mecom, czyli Media Regionalne (była Orkla) zaproszenia do uczestnictwa w nowym projekcie dziennika. Na początku czerwca, Mecom zaskoczył wszystkich zakupem dziennika „Życia Warszawy", co wywołało nawet spekulacje o konkurencyjnym projekcie Brytyjczyków.
Celem Polskapresse jest zbudowanie zaplecza reklamowego w strategicznym regionie jakim jest Mazowsze. Brak tytułów na Mazowszu stawiał pod znakiem zapytania cały projekt gazety ogólnopolskiej.
Nowe tygodniki lokalne, ukażą się pod wspólnym tytułem „Nasze Miasto":
- „Nasze Miasto Ciechanów” (szef: Marcin Sobocki),
- „Nasze Miasto Płock” (Dagmara Kobla),
- „Nasze Miasto Radom” (Magdalena Sulich-Kosiec),
- „Nasze Miasto Siedlce” (?),
- „Nasze Miasto Żyrardów” (Edyta Urbanek).
„Tygodniki 'Nasze Miasto' mają wzmacniać tożsamość lokalną. [Są one] kierowane w szczególności do młodych osób, które właśnie wkraczają w dorosłe życie, studiują, prowadzą lokalne firmy" - precyzuje Polskapresse w komunikacie prasowym.
Czytelnicy tygodników „Nasze Miasto” otrzymają z gazetą wiele dodatków. Z tygodnikami ukazywać się będą m.in.: wspólny dodatek motoryzacyjny „Moto Gratka" i „Tele Magazyn", lider wśród dodatków telewizyjnych w Polsce. Dodatkowo czytelnicy tygodników „Nasze Miasto” będą mogli za darmo składać ogłoszenia drobne przez specjalnie dla nich uruchomiony numer bezpłatny 0 800 GRATKA (0 800 472 852). Wystarczy jeden telefon, a to samo ogłoszenie ukaże się we wszystkich gazetach.
Równolegle, Polskapresse uruchomi miejskie serwisy internetowe, tworzone w oparciu o wydawane gazety. Serwisy ciechanow.naszemiasto.pl, plock.naszemiasto.pl, radom.naszemiasto.pl, siedlce.naszemiasto.pl, zyrardow.naszemiasto.pl będą codziennie aktualizowane o wiadomości lokalne, a „dziennikarze tygodników pracować będą dwumediowo" - czytamy w komunikacie.
Wejście nowych tygodników mazowieckich „Nasze Miasto” wsparte jest kampanią promocyjną ATL i BTL, która startuje 18 czerwca.
Kampania uwzględnia plakaty, spoty w lokalnych rozgłośniach radiowych i stacjach telewizyjnych, ulotki dla mieszkańców poszczególnych regionów oraz promocję na stronach www.naszemiasto.pl. Kampania została przygotowana przez Dział Marketingu Grupy Wydawniczej Polskapresse.
> Źródło: Polskapresse
> Wiedzieć więcej:
Mecom nie wejdzie do projektu ogólnokrajowego dziennika Polskapresse?
Sołowow chce 100 milionów zł za „Życie Warszawy"
Dziennikarze i menedżerowie z mediów szukają pracy
Hekatomba w Polskapresse
Polskapresse chce wydać z Orklą nowy ogólnopolski dziennik
Będzie strajk w gazetach regionalnych Mecomu na Pomorzu?
Mecom zaczyna zwalniać i ciąć brutalnie koszty w „Rzeczpospolitej" i w swoich gazetach regionalych
Dlaczego Polskapresse nie wyda nowego dziennika
Polski rynek mediów dopiero wchodzi w strefę turbulencji
> Tag: media, prasa, dzienniki, Mecom, PolskaPresse, Orkla
Komentarze