Wydawnictwo prasy regionalnej Polskapresse poinformowało dziś, że jego nowy ogólnopolski dziennik, który ma wystartować na jesieni, nawiązał współpracę z brytyjskim dziennikiem „The Times”.
Umowa między Zarządem Polskapresse i Wydawcą „The Times” zakłada współpracę redakcyjną i wykorzystanie marki tej prestiżowej gazety. Jak przypomina Polskapresse w komunikacie prasowym, „The Times” to symbol sukcesu na zmieniającym się rynku.
Myślę, że to dobre posunięcie z marketingowego punktu widzenia, ale wątpię czy zagraniczny partner rzeczywiście pomoże zdynamizować polski rynek lokalny. Można obawiać się, że tak jak współpraca z „The Wall Street Journal" nie zdynamizowała „Dziennika", tak i „The Times" nie doda skrzydeł dziennikowi Polskapresse, chyba, że zakres tej współpracy jest szerszy niż w przypadku tytułu Axela Springera.
„The Times" może przede wszystkim wzmocnić wizerunkowo dziennik Polskapresse, choć jego inwencja i doświadczenie z pewnością przydadzą się również nowemu projektowi.
> Źródło" Polskapresse
> Wiedzieć więcej:
Polskapresse jest gotowa wydać nawet 100 milionów na start nowego dziennika
Pięć scenariuszy dla nowego projektu gazety ogólnopolskiej Polskapresse
Wielkie manewry w polskiej prasie nabierają przyśpieszenia
Polskapresse rusza na podbój Mazowsza z tygodnikami za 1,8 zł i „Baśniami Andersena"
Witryna internetowa The Times
> Tag: media, prasa, dzienniki, Mecom, Polskapresse, Orkla
Umowa między Zarządem Polskapresse i Wydawcą „The Times” zakłada współpracę redakcyjną i wykorzystanie marki tej prestiżowej gazety. Jak przypomina Polskapresse w komunikacie prasowym, „The Times” to symbol sukcesu na zmieniającym się rynku.
„Sprzedaż 'The Times' w ciągu kilkunastu lat wzrosła z 350 do prawie 700 tys. egzemplarzy. Nasi brytyjscy koledzy zarówno jeśli chodzi o jakość dziennikarstwa, jak i pomysły komercyjne będą dla nas nieocenioną inspiracją"– mówi Paweł Fąfara, redaktor naczelny nowego dziennika Polskapresse.Jednocześnie kierownictwo Polskapresse podkreśla, że zachowane zostaną dotychczasowe tytuły gazet regionalnych wydawanych obecnie przez grupę, a nowy partner prasowy „pomoże zdynamizować rynek prasy lokalnej".
Myślę, że to dobre posunięcie z marketingowego punktu widzenia, ale wątpię czy zagraniczny partner rzeczywiście pomoże zdynamizować polski rynek lokalny. Można obawiać się, że tak jak współpraca z „The Wall Street Journal" nie zdynamizowała „Dziennika", tak i „The Times" nie doda skrzydeł dziennikowi Polskapresse, chyba, że zakres tej współpracy jest szerszy niż w przypadku tytułu Axela Springera.
„The Times" może przede wszystkim wzmocnić wizerunkowo dziennik Polskapresse, choć jego inwencja i doświadczenie z pewnością przydadzą się również nowemu projektowi.
> Źródło" Polskapresse
> Wiedzieć więcej:
Polskapresse jest gotowa wydać nawet 100 milionów na start nowego dziennika
Pięć scenariuszy dla nowego projektu gazety ogólnopolskiej Polskapresse
Wielkie manewry w polskiej prasie nabierają przyśpieszenia
Polskapresse rusza na podbój Mazowsza z tygodnikami za 1,8 zł i „Baśniami Andersena"
Witryna internetowa The Times
> Tag: media, prasa, dzienniki, Mecom, Polskapresse, Orkla
Komentarze
W Timesie to pewnie inaczej wyglada....