Nowy dziennik Grupy Wydawniczej Polskapresse „Polska” pojawi się w całym kraju w poniedziałek 15 października br. - poinformowała dziś Polskapresse w komunikacie.
Tytuł „Polska” połączy sześć dzienników regionalnych Polskapresse oraz nowo powstałe gazety w ogólnopolski dziennik.
Wszystkie dotychczasowe tytuły lokalne, tj. „Dziennik Bałtycki", „Dziennik Łódzki", „Dziennik Zachodni", „Gazeta Krakowska", „Głos Wielkopolski" i „Gazeta Wrocławska" pozostaną regionalne i jednocześnie „zostaną wzmocnione nową marką".
„Polska” powstaje przy współpracy z prestiżowym brytyjskim dziennikiem „The Times”. Jego logo znajdzie się na winiecie tytułowej, a teksty będą wykorzystywane we współpracy redakcyjnej. Czy „The Times" doda skrzydeł nowemu dziennikowi?
Wprowadzenie nowego tytułu na rynek poprzedzone jest outdoorową kampanię teaserową przebiegającą pod hasłem "Myślisz globalnie", która 8 października br., ruszyła w Warszawie i 6 regionach, w których Polskapresse wydaje dzienniki regionalne.
> Źródło: Polskapresse
> Wiedzieć więcej o nowym dzienniku Polskapresse:
> Tag: media, prasa, dzienniki, Polskapresse
Tytuł „Polska” połączy sześć dzienników regionalnych Polskapresse oraz nowo powstałe gazety w ogólnopolski dziennik.
Wszystkie dotychczasowe tytuły lokalne, tj. „Dziennik Bałtycki", „Dziennik Łódzki", „Dziennik Zachodni", „Gazeta Krakowska", „Głos Wielkopolski" i „Gazeta Wrocławska" pozostaną regionalne i jednocześnie „zostaną wzmocnione nową marką".
„Nasi obecni i nowi Czytelnicy otrzymają gazetę, na którą czekali – z silną regionalną tożsamościà i lokalnymi informacjami, a jednocześnie z pełnym, najlepszej jakości serwisem krajowym i światowym oraz częścią publicystyczną, jaką posiadają dziś tylko dzienniki ogólnopolskie. Jako pierwsi w Polsce zaoferujemy też Czytelnikom codzienne kolorowe dodatki tematyczne, naszym silnym wyróżnikiem będzie również poradnictwo" – mówi Paweł Fąfara, redaktor naczelny dziennika „Polska”.
„Polska” powstaje przy współpracy z prestiżowym brytyjskim dziennikiem „The Times”. Jego logo znajdzie się na winiecie tytułowej, a teksty będą wykorzystywane we współpracy redakcyjnej. Czy „The Times" doda skrzydeł nowemu dziennikowi?
Wprowadzenie nowego tytułu na rynek poprzedzone jest outdoorową kampanię teaserową przebiegającą pod hasłem "Myślisz globalnie", która 8 października br., ruszyła w Warszawie i 6 regionach, w których Polskapresse wydaje dzienniki regionalne.
> Źródło: Polskapresse
> Wiedzieć więcej o nowym dzienniku Polskapresse:
- Pięć scenariuszy dla nowego projetu gazety ogólnopolskiej Polskapresse
- Numery zerowe nowego dziennika Polskapresse chyba spodobały się badanym czytelnikom
- Czy „The Times" doda skrzydeł nowemu dziennikowi Polskapresse?
- Polskapresse jest gotowa wydać nawet 100 milionów na start nowego dziennika
> Tag: media, prasa, dzienniki, Polskapresse
Komentarze
http://www.pb.pl/Default2.aspx?ArticleID=5934922d-6387-4ea3-b15b-80bd076e1a87
krótki link: http://tiny.pl/14lj
Ciekawy wywiad