Content Marketing: 90% marketerów korzysta z technik marketingu treści


Dziewięćdziesiąt procent marketerów korzysta z technik Content Marketingu, by wesprzeć sprzedaz ich produktów - wynika z badań Content Marketing Institute. To konsekwencja zmiany zachowań konsumentów i zmian w samym marketingu, który opiera się dziś na tezie: rynki to rozmowy

Marketerzy używają najczęściej następująch narzędzi Content Marketingu:
Marketerzy najczęściej widzą w Content Marketingu 5 korzyści:
  1. Możliwość rozmawiania bezpośrednio ze swoimi odbiorcami (bo przecież rynki to rozmowy)
  2. Wzrost zaufania klientów
  3. Wpływanie w nienachalny i skuteczny sposób na decyzje zakupowe
  4. Zwiększanie zasięgu komunikacji marketingowej
  5. Budowanie i zwiększanie wiedzy o grupie docelowej
Content Marketing to, według definicji Content Marketing Institute, storytelling, czyli narracja, która pozwala na komunikowanie o marce, przy skutecznym użyciu mediów internetowych, w celu dotarcia do określonej grupy docelowej. 

> Wiedzieć więcej:

Komentarze

Marek pisze…
To prawda! Sam stosuję marketing treści promując swoją markę i firmę. Wykorzystuję go również jako środek do pozyskiwania potencjalnych klientów. Połączyłem ostatnio content marketing z inbound marketing, co daje mi świetne rozwiązanie dla biznesu. Więcej można się dowiedzieć z artykułu www.businessweb.pl/co-to-jest-inbound-marketing Ogólnie rzecz biorąc w tym podejściu bardziej skupiamy się na kliencie i jego potrzebach. To jest punt wyjścia.
Sebastian pisze…
Teraz każdy myśli o tym, jak zachęcić i pozyskać odbiorców. W tym pomaga właśnie pozycjonowanie i content marketing. Pierwsze z tych narzędzi zwiększy naszą rozpoznawalność, natomiast drugie przykuje uwagę konsumentów.
Content marketing jest bardzo ważny w procesie pozycjonowania strony.
Anonimowy pisze…
Bardzo ciekawy artykuł
Anonimowy pisze…
Pozycjonowanie strony www to proces optymalizacji witryny w taki sposób, aby była lepiej widoczna w wynikach wyszukiwania organicznego. Poprzez analizę słów kluczowych, optymalizację treści, struktury URL i budowę linków, strona może osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania na popularnych wyszukiwarkach. To z kolei prowadzi do większej liczby odwiedzających i potencjalnych klientów.

Anonimowy pisze…
Pozycjonowanie lokalne to technika optymalizacji witryny internetowej w celu zwiększenia jej widoczności w lokalnych wynikach wyszukiwania. Przedsiębiorstwa, które chcą przyciągnąć klientów z konkretnego regionu lub miasta, skorzystają z tej metody. Dzięki temu mogą one zwiększyć swoją obecność wśród lokalnych konsumentów, promując swoje usługi lub produkty w określonej lokalizacji. Kluczem do sukcesu jest odpowiednia optymalizacja profili biznesowych i wykorzystanie narzędzi takich jak Google Moja Firma.
elzaa pisze…
Taka jest prawda, że jest wiele możliwości promowania swojej firmy, jest wiele kanałów za pomocą których, możemy trafić do odbiorców. Zobaczcie tutaj https://funkymedia.pl/rozrywka/streaming/youtube-jak-wykorzystac-marketing-influencerow jak działa youtube w tym zakresie? Co daje marketing influencerów?
degrengolada pisze…
ciekawy wpis, dzięki
pozycjonowanie stron