22.10.12

Content Marketing: 90% marketerów korzysta z technik marketingu treści


Dziewięćdziesiąt procent marketerów korzysta z technik Content Marketingu, by wesprzeć sprzedaz ich produktów - wynika z badań Content Marketing Institute. To konsekwencja zmiany zachowań konsumentów i zmian w samym marketingu, który opiera się dziś na tezie: rynki to rozmowy

Marketerzy używają najczęściej następująch narzędzi Content Marketingu:
Marketerzy najczęściej widzą w Content Marketingu 5 korzyści:
  1. Możliwość rozmawiania bezpośrednio ze swoimi odbiorcami (bo przecież rynki to rozmowy)
  2. Wzrost zaufania klientów
  3. Wpływanie w nienachalny i skuteczny sposób na decyzje zakupowe
  4. Zwiększanie zasięgu komunikacji marketingowej
  5. Budowanie i zwiększanie wiedzy o grupie docelowej
Content Marketing to, według definicji Content Marketing Institute, storytelling, czyli narracja, która pozwala na komunikowanie o marce, przy skutecznym użyciu mediów internetowych, w celu dotarcia do określonej grupy docelowej. 

> Wiedzieć więcej:

Brak komentarzy: