Dziewięćdziesiąt procent marketerów korzysta z technik Content Marketingu, by wesprzeć sprzedaz ich produktów - wynika z badań Content Marketing Institute. To konsekwencja zmiany zachowań konsumentów i zmian w samym marketingu, który opiera się dziś na tezie: rynki to rozmowy. 
Marketerzy używają najczęściej następująch narzędzi Content Marketingu:
- artykuły
 - zdjęcia
 - infografiki
 - wideo
 - blogi
 - serwisy online (digital magazines)
 - social media (głównie Facebook, Twitter i Linkedin)
 - white papers
 - custom publishing...
 
Marketerzy najczęściej widzą w Content Marketingu 5 korzyści:
- Możliwość rozmawiania bezpośrednio ze swoimi odbiorcami (bo przecież rynki to rozmowy)
 - Wzrost zaufania klientów
 - Wpływanie w nienachalny i skuteczny sposób na decyzje zakupowe
 - Zwiększanie zasięgu komunikacji marketingowej
 - Budowanie i zwiększanie wiedzy o grupie docelowej
 
Content Marketing to, według definicji Content Marketing Institute, storytelling, czyli narracja, która pozwala na komunikowanie o marce, przy skutecznym użyciu mediów internetowych, w celu dotarcia do określonej grupy docelowej. 
> Wiedzieć więcej:

Komentarze
pozycjonowanie stron