Dziewięćdziesiąt procent marketerów korzysta z technik Content Marketingu, by wesprzeć sprzedaz ich produktów - wynika z badań Content Marketing Institute. To konsekwencja zmiany zachowań konsumentów i zmian w samym marketingu, który opiera się dziś na tezie: rynki to rozmowy.
Marketerzy używają najczęściej następująch narzędzi Content Marketingu:
- artykuły
- zdjęcia
- infografiki
- wideo
- blogi
- serwisy online (digital magazines)
- social media (głównie Facebook, Twitter i Linkedin)
- white papers
- custom publishing...
Marketerzy najczęściej widzą w Content Marketingu 5 korzyści:
- Możliwość rozmawiania bezpośrednio ze swoimi odbiorcami (bo przecież rynki to rozmowy)
- Wzrost zaufania klientów
- Wpływanie w nienachalny i skuteczny sposób na decyzje zakupowe
- Zwiększanie zasięgu komunikacji marketingowej
- Budowanie i zwiększanie wiedzy o grupie docelowej
Content Marketing to, według definicji Content Marketing Institute, storytelling, czyli narracja, która pozwala na komunikowanie o marce, przy skutecznym użyciu mediów internetowych, w celu dotarcia do określonej grupy docelowej.
> Wiedzieć więcej:
Komentarze
pozycjonowanie stron