3 kwietnia 2006

Google testuje nowy sposób na ogłoszenia lokalne

Ogłoszenia lokalne są jednym z priorytetów Google. Kalifornijska firma wprowadziła Local business ads (na zdjęciu) nowe narzędzie, które ma przyciągnąć internautów i lokalnych reklamodawców.

Konsumenci korzystający z wyszukiwarki w poszukiwaniu produktów będą mogli zobaczyć teraz również listę produktów pokrewnych, obok ramki na mapach Google Maps. A reklamodawcy otrzymują nowa możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy potencjalnych klientów.

Usługa jest dostępna na razie w USA, Kanadzie i Wielkiej Brytanii.

Kilka dni temu pisałem, że Google Local rozpoczął po raz pierwszy testy reklam lokalnych, które ukazują się okienkach informacyjnych na mapach Google Maps.

Źrodło: Google

> Wiedzieć więcej:
Tajemniczy dokument o strategii Google krąży w internecie
Google testuje reklamy lokalne na swoich mapach
Google testuje dyskretnie reklamy w prasie
Google testuje nową technikę na odebranie prasie ogłoszeń drobnych
Google rozwija Froogle, by umocnić swoją pozycję na rynku lokalnych ogłoszeń drobnych
Dlaczego Google zagrozi prasie
USA: Yahoo wyrusza na podbój czytelników i reklamodawców lokalnych
Założyciele Google zarabiają po jednym dolarze rocznie
Głosujcie na... Google
Google uruchamia Google Finance
Wydawcy prasy wykopują topór wojenny przeciw Google
Google i Yahoo! w celowniku wydawców prasy
Czy możemy powierzyć Google nasze tajemnice?
Kto się boi Google? Wszyscy!


> Tag: , , , , ,

Brak komentarzy: