Brytyjski dziennik „The Guardian", laureat Oskara światowego designu 2005 i jedna z najbardziej zaawansowanych w Europie gazet w internecie, próbuje wylansować nową politykę redakcyjną: najważniesze artykuły dziennikarzy ekonomicznych i korespondentów zagranicznych mają być najpierw publikowane w internecie, a dopiero później w wersji papierowej.
To premiera w Wielkiej Brytanii. Agresywna strategia internetowa „The Guardian" opiera się m. in. na prognozach specjalistów, którzy przewidują, iż budżety na reklamę online w 2006 r. powinny przekroczyć budżety reklamowe w prasie.
Pisał o tym m. in. „The Financial Times".
Źródło: „The Guardian"
> Wiedzieć więcej:
Jak prasa będzie zarabiać w erze internetu
Wielka Brytania: The Guardian wybiera trzecią drogę
Wielka Brytania: „The Guardian" najlepszym dziennikiem roku
Oskar światowego designu dla „Rzeczpospolitej" i „The Guardian"
Wielka Brytania: „The Guardian" stawia na podcasty
Wielka Brytania: „The Guardian" wprowadza płatne podcasy
Wielka Brytania: „The Guardian" zaczyna sprzedawać podcasty
Okładka dnia: brytyjski „Guardian"
Spada sprzedaż gazet w Belgii i Wielkiej Brytanii
> Tag: media, prasa, dzienniki, internet
To premiera w Wielkiej Brytanii. Agresywna strategia internetowa „The Guardian" opiera się m. in. na prognozach specjalistów, którzy przewidują, iż budżety na reklamę online w 2006 r. powinny przekroczyć budżety reklamowe w prasie.
Pisał o tym m. in. „The Financial Times".
Źródło: „The Guardian"
> Wiedzieć więcej:
Jak prasa będzie zarabiać w erze internetu
Wielka Brytania: The Guardian wybiera trzecią drogę
Wielka Brytania: „The Guardian" najlepszym dziennikiem roku
Oskar światowego designu dla „Rzeczpospolitej" i „The Guardian"
Wielka Brytania: „The Guardian" stawia na podcasty
Wielka Brytania: „The Guardian" wprowadza płatne podcasy
Wielka Brytania: „The Guardian" zaczyna sprzedawać podcasty
Okładka dnia: brytyjski „Guardian"
Spada sprzedaż gazet w Belgii i Wielkiej Brytanii
> Tag: media, prasa, dzienniki, internet
Komentarze