Większość blogów - ponad 90% - to internetowe notatniki pisane przez nastolatki. Pozostałe 10% to blogi hobbystyczne, specjalistyczne, uniwersyteckie, eksperckie i firmowe.
Blog Mediapolis, ktory dziś uruchamiam, należy do tego ostatniego gatunku. To klasyczny przykład bloga firmowego.
Pisać go będą ludzie, którzy tworzą Mediapolis, fachowcy i entuzjaści. Blog będzie miał charakter:
- informacyjny
- poradnikowy
- ekspercki.
Będziemy w nim pisać o takich tematach jak:
- zmiany w naszej firmie
- nasze nowe usługi i projekty
- nasze szkolenia
- ewolucja prasy firmowej (która powoli przenosi się do internetu)
- techniki dziennikarskie, np. dziennikarstwo wizualne
- ewolucja public relations
- nowe trendy w komunikacji w erze Web 2.0, gdzie internauci stanowią społeczność, nie bierną publiczność
- sposoby wykorzystania nowych technologii w nowoczesnej komunikacji (czyli to czym się zajmujemy)…
Blog Mediapolis jest trzecim jaki stworzyliśmy od czerwca 2006 r. Pierwszym był blog dla portalu magazynu „Polish Business News”, drugim - blog promocyjny dla SEAT-a Altea.
A wszystko, tak naprawdę, zaczęło się od bloga Media Cafe Polska, który prowadzę od listopada 2005 r.
Nie wahajcie się Państwo komentować i wyrażać Wasze opinie nt. tego bloga - blog to przecież konwersacja, nie monolog.
Zapraszam serdecznie i życzę miłej lektury.
> Tag: internet, blog, web2.0, Mediapolis
Komentarze