Mercedes, Dell, Addidas, - to tylko niektóre z kilkudziesięciu marek, które zainwestowały w wirtualny świat Second Life. Na stronie Kzero.co.uk znalazłem ciekawą mapę firm (powyżej) obecnych w tym serwisie.
Second Life to jeden z najsłynniejszych obecnie serwisów w stylu Web 2.0, mieszanka MySpace, Live messenger, gry wideo Sims i gry World Of Warcaft.
W Second Life mieszka już ponad 5 mln wirtualnych postaci. To te postaci, tzw. awatary, tworzą i rządzą w serwisie, według definicji jego twórców z Linden Labs. Wydają tu też pieniądze: ponad 2 mln dolarów. Jedni kupują wyspy, inni budują domy, hotele lub sale koncertowe, inni idą do baru na whyski.
Nie sposób ignorować takiego skupiska ludzi. Zainteresowali się nim politycy, media, muzycy i biznes. O życiu Second Life informuje agencja Reuters i BBC, które otworzyły tu swoje biura, oraz dziennik „Avastar" Axela Springera.
Niedawno pojawili się tu też terroryści. Jak w „realu"...
> Źrodło: Kzero.co.uk (via blog Mchel Leblanc)
> Wiedzieć więcej:
Serwis społecznościowy MySpace otwiera się na polityków
Aktualności Second Life na wideo
Co to jest i jak działa fantastyczny świat Second Life
Second Life: prawdziwe pieniądze w świecie gry
Second Life gets newspaper crazy
Jak funkcjonuje nasz internetowy DNA, czyli mapa naszej cyfrowej tożsamości
Milion ludzi gra w Second Life
Cyberprzestępcy włamują się do Second Life
Kandydat na prezydenta USA szuka wyborców w wirtualnym świecie Second Life
> Tag: internet, web2.0, Second Life
Komentarze