Tygodnik „Ad Week" zaczyna powoli przechodzić do internetu

Czy tygodniki odejdą wkrótce do przeszłości? Na razie tylko jeden, ale nie byle jaki - znany „Ad Week", amerykański tygodnik branżowy wyspecjalizowany w mediach i reklamie.

„Ad Week" nie rezygnuje - jeszcze nie - z wersji drukowanej. Od 2008 r. „Ad Week" ukaże się w druku tylko 36 razy. Cała para pójdzie teraz w platformę multimedialną.

„Ad Week nie będzie funkcjonował według staromodnego modelu tygodnika, lecz według modelu minuta po minucie, gdyż tego życzą sobie nasi odbiorcy" - tłumaczy Sabrina Crow, wice-prezes grupy Nielsen Business Media, wydawcy tygodnika.

Myślę, że za przykładem „Ad Week'iem" mogą pójść inne tygodniki i miesięczniki. Spróbują zdyskontować swoją markę w internecie. A tu nie ma kwartalników, miesięczników czy tygodników, tu obowiązuje tylko jeden model - 24/7, czyli 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, czego ciągle nie mogą zrozumieć polskie odpowiedniki „Ad Week" - miesięcznik „Press" i tygodnik „Media i Marketing".

> Wiedzieć więcej:

Internet jest rewolucją, która zmienia reguły gry w mediach raz na zawsze
Web 2.0 jest nowa i byc moze ostatnia szansa dla tradycyjnych mediow
Jak tradycyjne media moga wykorzystac nowe technologie, by przyciagnac nowych czytelników
Amerykańska prasa wchodzi powoli w epoke Web 2.0

> Źródło: „Ad Week"

> Tag: , , , ,

Komentarze