17.11.11

Galeria zdjęć z imprezy Smirnoff NightLife Exchange Project (SNEP)

Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared
Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared
Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared
Smirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infraredSmirnoff NightLife Exchange, Mediapolis Interactive, RFID, infrared

Po raz pierwszy w Polsce, agencja Mediapolis Interactive wdrożyła dla swojego klienta – Diageo, jednego z największych producentów alkoholi na świecie, technologię RFID (ang. Radio-frequency identification) na imprezie. Technologia ta wykorzystuje fale radiowe do przesyłania danych przez czytnik, w celu identyfikacji obiektu.

16.11.11

Po raz pierwszy w Polsce, agencja Mediapolis Interactive połączyła real z Facebookiem na imprezie Smirnoff Nightlife Exchange Project

50 krajów, 90 artystów, prawie 40 000 uczestników i globalna impreza trwająca niemal całą dobę! Od Kapsztadu po Warszawę, od Nowego Jorku po Tokio – świat celebrował finał drugiej edycji Smirnoff Nightlife Exchange Project w sobotę 12 listopada 2011. My też tam byliśmy z innowacyjną technologią RFID, dzięki której połączyliśmy „real" z Facebookiem.

7.11.11

Internet coraz częściej zastępuje tradycyjną telewizję

Internet coraz częściej zastępuje tradycyjną telewizję w przypadku newsów i programów informacyjnych. Dla Polaków, szczególnie młodych, podobnie jak dla Amerykanów czy Francuzów, internet staje się pierwszym źródłem informacji - wynika z badań Nielsena.

Widzów tracą największe polskie programy informacyjne: Wiadomości" TVP 1 (- 10%), „Teleexpressu" TVP 1 (-9%), „Fakty" TVN (-7%).

Więcej na blogu Mediapolis