Dziennik „Nowy Dzień” opublikował nietypowa reklamę w kształcie serca na Walentynki. To reklama produktu wzmacniającego jednej z firm farmaceutycznych.
Konkurencja na rynku reklam powoduje, iż agencje reklamowe próbują coraz częściej sięgać po niestandartowe rozwiązania. Nowe formaty przyciągają uwagę czytelnika i... innych reklamodawców.
Gazety i pisma biją się o reklamodawców nie tylko miedzy sobą, ale też z innymi mediami: radiem, telewizją i portalami internetowymi. Oferty mediów elektronicznych, głównie telewizji, wydają się z reguły atrakcyjniejsze, ale są też i droższe, głównie w przypadku telewizji.
Niewiele dzienników może sobie pozwolić na odrzucenie propozycji zamieszczenia nowego formatu reklamowego. Tak naprawdę chyba tylko „Gazeta Wyborcza", z racji swojej pozycji, albo „Rzeczpospolita", w imię zasad, mogą sobie pozwolić na powiedzenie „nie".
Ale tam gdzie „Wyborcza" mówi „nie", „Nowy Dzień" może powiedzieć „tak".
> Wiedzieć więcej: Dzienniki oferują nowe formaty reklamowe, Reklama w internecie bije rekordy w Polsce, Rynek reklamy internetowej rośnie w Europie jak na drożdżach, „Gazeta Wyborcza" wchodzi z nowa ofertą na rynek ogłoszen rekrutacyjnych w internecie, USA: rośnie segment ogłoszeń o pracę, Google testuje dyskretnie reklamy w prasie, Dziesięć tendencji w reklamie i w marketingu
> Tag: media, prasa, reklama
Konkurencja na rynku reklam powoduje, iż agencje reklamowe próbują coraz częściej sięgać po niestandartowe rozwiązania. Nowe formaty przyciągają uwagę czytelnika i... innych reklamodawców.
Gazety i pisma biją się o reklamodawców nie tylko miedzy sobą, ale też z innymi mediami: radiem, telewizją i portalami internetowymi. Oferty mediów elektronicznych, głównie telewizji, wydają się z reguły atrakcyjniejsze, ale są też i droższe, głównie w przypadku telewizji.
Niewiele dzienników może sobie pozwolić na odrzucenie propozycji zamieszczenia nowego formatu reklamowego. Tak naprawdę chyba tylko „Gazeta Wyborcza", z racji swojej pozycji, albo „Rzeczpospolita", w imię zasad, mogą sobie pozwolić na powiedzenie „nie".
Ale tam gdzie „Wyborcza" mówi „nie", „Nowy Dzień" może powiedzieć „tak".
> Wiedzieć więcej: Dzienniki oferują nowe formaty reklamowe, Reklama w internecie bije rekordy w Polsce, Rynek reklamy internetowej rośnie w Europie jak na drożdżach, „Gazeta Wyborcza" wchodzi z nowa ofertą na rynek ogłoszen rekrutacyjnych w internecie, USA: rośnie segment ogłoszeń o pracę, Google testuje dyskretnie reklamy w prasie, Dziesięć tendencji w reklamie i w marketingu
> Tag: media, prasa, reklama
Komentarze