Chcesz być na okładce kultowego amerykańskiego magazynu „Wired" ? To proste, kliknij w ten link. Doprowadzi Cię do strony, na której będziesz mógł stworzyć i wydrukować Twoją własną okładkę.
„Wired" znów zaskakuje swoich czytelników. Tym razem niestandardową reklamą w stylu Web 2.0, gdzie czytelnik jest w centrum i współtworzy informację lub reklamę. Reklama, a raczej usługa, pochodzi od firmy Xerox.
Jako jeden z pierwszych, „Wired" stworzył własne blogi tematyczne, uruchomił podcasty, kupił internetowy serwis Reddit (działający na podobnej zasadzie jak Digg.com). Gdyby wydawcy magazynów mieli taką wyobraźnię jak dziennikarze i marketingowcy „Wired" (oraz tak dobrą witrynę internetową!), prasa magazynowa nie musiałaby się tak martwić o swoją przyszłość.
> Źródło: „Wired"
> Wedzieć więcej:
Cybercwaniacy próbują manipulować Web 2.0
Kto i jak może zarobić na blogu i na serwisie społecznościowym
USA: Magazyn „Wired" kupuje sobie w prezencie internetowy serwis Reddit
USA: Magazyn „Wired" tworzy blog o muzyce
USA: Magazyn „Wired" uruchamia swoje podcasty
Kto się boi Google? Wszyscy!
USA: Tradycyjne media są w odwrocie
> Tag: internet, blog, podcast, interaktywnosc, reklama, web2.0, Digg
Komentarze