Oficjalny spot reklamowy nowego dziennika Polskapresse „Polska The Times", który ukaże się w kioskach jutro. Raczej nie przekona nikogo, a już na pewno nie zdobędzie żadnej nagrody.
> Źródło: YouTube (via Mediafun)
> Wiedzieć więcej o nowym dzienniku Polskapresse:
- Dziennik „Polska” zadebiutuje 15 października
- Pięć scenariuszy dla nowego projetu gazety ogólnopolskiej Polskapresse
- Numery zerowe nowego dziennika Polskapresse chyba spodobały się badanym czytelnikom
- Czy „The Times" doda skrzydeł nowemu dziennikowi Polskapresse?
- Polskapresse jest gotowa wydać nawet 100 milionów na start nowego dziennika
> Tag: media, prasa, dzienniki, Polskapresse
2 komentarze:
Ten spot ma pomylone "płaszczyzny". Z jednej strony chce pokazać coś lokalnego, swojskiego, rzekłbym wręcz popularnego, a z drugiej wyjeżdża światowy i niedostępny The Times. Więc ta swojskość to jakaś taka na poziomie londyńskiego city. No i kupię w poniedziałek Dziennik Bałtycki, a oni mi tu wżenią jakąś POLSKĘ, której nie zamawiałem. Bo przecież ze spotu nie wiem, że ten The Times to mój Dziennik Bałtycki.
A o Kurierze Lubelskim nikt nie wspominał?
http://jedynki.press.pl/2007-10-15/KLUB.JPG
Prześlij komentarz