Czy Tygodnik Powszechny, który jest na skraju bankructwa, powinien zrezygnować z wersji drukowanej i migrować do internetu?
> Wiedzieć więcej:
- Tygodnik Powszechny jest na skraju bankructwa i apeluje o pomoc do czytelników
- Internet jest rewolucją, która zmieniła reguły gry w mediach raz na zawsze
- Lista 9 amerykańskich dzienników, które mogą umrzeć
- 15 największych stron amerykańskich gazet
- Rocky Mountain News: „Kiedy umiera dziennik, nie ma wygranych"
- Polskie dzienniki zaciskają pasa w obawie przed kryzysem
- Kto skorzysta na kryzysie reklamowym?
- Czy Grupa Spiegel zamknęła „Manager Magazin", bo nie chciała już prowadzić biznesu w Polsce?
- Kronika zapowiedzianej śmierci „Manager Magazin"
- Dlaczego zamknięto „Manager Magazin"
2 komentarze:
Tak, to jest dobre wyjście.
Ale pytanie - co zyskuje, a co traci? Czy potrafi odnaleźć się w Internecie?
Nie. Tygodnik ma bardzo specyficzną grupę czytelników - zwłaszcza pod względem wieku (powiedzmy, że tam jest nadreprezentacja prawej strony krzywej). Są to ludzie wśród których penetracja internetu jest niewielka - stąd TP odetnie się od swojej podstawowej grupy czytelników. To bardzo niebezpieczna droga. Poza tym siłą Tygodnika jest ich elitarny charakter, co w internecie nie jest żadną wartością. Chyba, żeby zaoferować płatny kontent dla prenumeratorów - jeszcze większa trudność dla starszych czytelników.
Prześlij komentarz