1. Stworzyć strategię Content Marketingową
Trzeba zacząć od stworzenia planu działań kontentowych. Jego celem będzie określenie, w zależności od priorytetów klienta, jakie treści, kiedy i jak często adresujemy do jakich grup docelowych i co mierzymy.
Dla przypomnienia - marketing treści jest techniką marketingową, polegającą na tworzeniu i dystrybucji treści istotnych i wartościowych dla odbiorców, w celu przyciągnięcia, zdobycia i zaangażowania ściśle zdefiniowanej grupy docelowej.
Punktem wyjścia do stworzenia skutecznej strategii Content Marketingowej jest dobra znajomość grup i podgrup docelowych i precyzyjne sprofilowanie konsumenta naszych treści, co niektórzy nazywają „Customer Engagement Modeling”.
Punktem wyjścia do stworzenia skutecznej strategii Content Marketingowej jest dobra znajomość grup i podgrup docelowych i precyzyjne sprofilowanie konsumenta naszych treści, co niektórzy nazywają „Customer Engagement Modeling”.
W Customer Engagement Modeling definiujemy m. in.:
- konkretne oczekiwania poszczególnych grup klientów (np. porady dla majsterkowiczów),
- nieraz bardzo dokładnie opisujemy profile (tzw. persona) i ich model konsumpcji treści w ciągu dnia, tygodnia i w week-end.
- kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators, w skrócie KPI)
2. Tworzyć treści przede wszystkim dla czytelnika, nie dla Google
Jeżeli treści trafią w kręgi zainteresowania czytelnika, to Google i tak to odnotuje m. in. po ilości linków przychodzących, które oznaczają zainteresowanie tematem.
W większości przypadków, największą skuteczność mają tematy poradnikowe (pomagamy rozwiązać problemy), najmniejszą - produktowe. Trzeba do tego przekonać brand managerów, co nie zawsze jest łatwe, bo myślą oni dość naiwnie, że im więcej pokażą swoich produktów, tym więcej ich się sprzeda.
Tak to działa w reklamie, ale nie w Content Marketingu, choć i tu są branże, gdzie komunikacja produktowa jest szczególnie ważna, np. moda czy budowlanka.
3. Tworzyć treści dostosowane do urządzeń mobilnych
Polacy w wieku 15+ posiadają dziś ok. 19 milionów smartfonów. Żyjemy już w erze mobilnej, a internet coraz cześciej przeglądamy na smartfonie czy tablecie:
- Smartfony stają się dziś kręgosłupem naszej codziennej konsumpcji mediów.
- Smartfony generują one najwięcej interakcji między użytkownikami.
- Smartfony są głównym punktem wyjścia do innych aktywności na innych ekranach (komputery, tablety…).
A Responsive Web Design stał się już podstawowym standardem, bo w związku z powyższym wszystkie treści muszą być dobrze czytelne na smartfonach i tabletach.
4. Stosować techniki Visual Marketingu
To treści wizualne śrubują dziś wyniki oglądalności w internecie. Nic dziwnego, przekazywane przez nie informacje można szybko i łatwo zrozumieć.
Wraz ze wzrostem popularności zdjęć, wideo czy infografik w mediach społecznościowych: Facebook, Twitter, Instagram Snapchat…, marki odkrywają niesamowity potencjał treści wizualnych, które pozwalają skutecznie angażować konsumentów i budować wizerunek.
Tylko jak stworzyć treści wizualne, które dotrą do konsumentow kiedy w internecie codziennie pojawiają się tysiące różnego rodzaju obrazków, a czas koncentracji internauty spadł do… 8 sekund? Jak wykorzystać treści wizualne w storytellingu i strategii marketingowej firmy? To żmudny proces, raczej maraton niż sprint, ale konsekwentne działania przynoszą prawie zawsze dobre rezultaty.
5. Połączyć działania content marketingowe z SEO
Czasy, kiedy dobre treści sprzedawały się same skończyły się 5-6 lat temu. Dziś bez budżetu SEO nie ma możliwości zbudowania szerokiego zasięgu.
Przez SEO rozumiem także pozyskanie ruchu z źródeł zewnętrznych, np. przy pomocy cookies czy np. w oparciu o gasnące domeny. Domeny te nasz system porównuje z zawartością docelową (w tym przypadku z serwisem jednego z naszych klientów), a następnie przechwytuje te domeny na okres 10-14 dni i wykonuje przekierowania 301- czego efektem jest szybka budowa odbiorców z wyszukiwarki i sprawna budowa pozycji w wyszukiwarkach.
Komentarze
jak wygrać kłótnię
jak motywacja
storytelling
konkurencja
techniki sprzedaży
szkolenia sprzedażowe
Công ty dịch thuật Bình Dương 123 Lê Trọng Tấn Dĩ An, Bình Dương là công ty cung cấp dịch vụ dịch thuật hàng đầu trong số những công ty dịch thuật chuyên cung cấp dịch vụ dịch thuật chuyên nghiệp tại Bình Dương. Trải qua hơn 10 năm tồn tại và phát triển tới nay chúng tôi tự hào vì cung cấp dịch vụ dịch thuật cho hơn 100.000 khách hàng, với hơn 500.000 bản dịch thuộc mọi ngôn ngữ, chuyên ngành.Hiện tại công ty chúng tôi đang cung cấp các dịch vụ dịch thuật, dịch vụ phiên dịch, dịch công chứng uy tín, đảm bảo cho mọi cá nhân và tổ chức trong và ngoài nước. Ngoài những nỗ lực về đảm bảo tính chính xác và hoàn hảo của bản dịch, Công ty chúng tôi luôn chú trọng đến việc quản lý dự án chuyên dụng và tối ưu dịch vụ khách hàng.
Các giám đốc dự án của chúng tôi có thể tiếp cận được vào tất cả các nguồn lực làm việc đảm bảo dự án của khách hàng được quản lý theo đúng tiêu chuẩn, tiến độ và thời gian đã đề ra.
chúng tôi mặc định rằng mỗi khách hàng của mình đều là những đối tác quan trọng và quý khách hàng luôn được quan tâm ở mức tối đa. Hãy liên hệ ngay với chúng tôi khi bạn có dự án cần dịch thuật
Chi tiết liên hệ:
Liên hệ Công ty dịch thuật Bình Dương
Địa chỉ: 123 Lê Trọng Tấn, Dĩ An, Bình Dương
Hotline: Mr. Khương CEO: 0947.688.883 – Mr. Hùng 0963 918438