Czy tradycyjne media czeka rewolucja? - to temat dyskusji panelowej „Rzeczpospolitej" jaka odbędzie się jutro na XVII Forum Ekonomicznym w Krynicy, polskim Davos, w dniach od 5 do 8 września 2007 r. To najważniejsze miejsce spotkań elit ekonomicznych i politycznych Europy Środkowej i Wschodniej.
Dziękuję „Rzeczpospolitej" za zaproszenie do uczestnictwa w tej dyskusji na Forum. Dla pasjonata nowych mediów i Web 2.0 jakim jestem będzie to znakomita okazja do przedstawienia wizji i przekonań, które prezentuję również w tym blogu.
W dyskusji panelowej „Rzeczpospolitej" wezmą także udział:
Jestem przekonany, że im szybciej tradycyjne media - prasa, radio i telewizja - zaczną wprowadzać zmiany, tym większe mają szanse, że uda im się przeżyć internetową nawałnicę i znaleźć miejsce w cyberprzestrzeni, gdzie przeszła już część ich odbiorców.
Wydawcy powinni jak najszybciej zainwestować w nowe media, powinni jak najwięcej próbować, eksperymentować i testować nowe pomysły w internecie w celu wypracowania optymalnego modelu reklamowego i sponsoringowego. Przy okazji, pojawią się inne, nowe modele biznesowe, które z czasem mogą okazać się bardzo skuteczne.
> Wiedzieć więcej:
Tradycyjne media powinny postawić na wideo, które pozwoli im odzyskać część utraconych konsumentów informacji
Media próbują zdobyć młodego czytelnika kusząc go grami i muzyką
Czy biznes prasowy wchodzi w krytyczną fazę?
Prasa musi szybko inwestować w internet, który stanie się wkrótce głównym źródłem jej dochodów
Powstał pierwszy w Polsce portal oparty na dziennikarstwie obywatelskim
Portale oparte na dziennikarstwie obywatelskim to przyszłość mediów
Dlaczego media ignorują dziennikarstwo obywatelskie? Bo go nie rozumieją i się go boją
Francja: Stacja telewizyjna M6 uruchamia 3 serwisy społecznosciowe
Nowy e-papier wejdzie do użytku w 2008 r.
E-papierowa rewolucja
Kiedy pojawią się gazety na e-papierze?
Blog glenna Reynoldsa Instapundit.com
Jak Dawid może konkurować z Goliatem
> Tag: media, prasa, dzienniki, magazyny, informacja, dziennikarstwo, dziennikarstwo obywatelskie, internet, biznes prasowy, business model, model biznesowy, telewizja, wideo, nowe technologie, RSS, WiFi, web2.0, marketing
Dziękuję „Rzeczpospolitej" za zaproszenie do uczestnictwa w tej dyskusji na Forum. Dla pasjonata nowych mediów i Web 2.0 jakim jestem będzie to znakomita okazja do przedstawienia wizji i przekonań, które prezentuję również w tym blogu.
W dyskusji panelowej „Rzeczpospolitej" wezmą także udział:
- Paweł Lisicki (moderator), Redaktor naczelny, „Rzeczpospolita", Polska
- Andrzej Urbański, Prezes Zarządu, Telewizja Polska S.A., Polska
- Hans Maarten van den Brink, Dyrektor, Stimuleringsfonds, Holandia
- Martin Ehl, Kierownik Działu Zagranicznego, Dziennik „Hospodarske Noviny”, Czechy
- Mykoła Kniażyckyj, Prezes Zarządu, Media Dim, Ukraina.
- Internet jest rewolucja, ktora zmienia reguly gry w mediach raz na zawsze.
- Web 2.0 jest nowa i byc moze ostatnia szansa dla tradycyjnych mediow
- Jak tradycyjne media moga wykorzystac nowe technologie, by przyciagnac nowych czytelnikow
Jestem przekonany, że im szybciej tradycyjne media - prasa, radio i telewizja - zaczną wprowadzać zmiany, tym większe mają szanse, że uda im się przeżyć internetową nawałnicę i znaleźć miejsce w cyberprzestrzeni, gdzie przeszła już część ich odbiorców.
Wydawcy powinni jak najszybciej zainwestować w nowe media, powinni jak najwięcej próbować, eksperymentować i testować nowe pomysły w internecie w celu wypracowania optymalnego modelu reklamowego i sponsoringowego. Przy okazji, pojawią się inne, nowe modele biznesowe, które z czasem mogą okazać się bardzo skuteczne.
> Wiedzieć więcej:
Tradycyjne media powinny postawić na wideo, które pozwoli im odzyskać część utraconych konsumentów informacji
Media próbują zdobyć młodego czytelnika kusząc go grami i muzyką
Czy biznes prasowy wchodzi w krytyczną fazę?
Prasa musi szybko inwestować w internet, który stanie się wkrótce głównym źródłem jej dochodów
Powstał pierwszy w Polsce portal oparty na dziennikarstwie obywatelskim
Portale oparte na dziennikarstwie obywatelskim to przyszłość mediów
Dlaczego media ignorują dziennikarstwo obywatelskie? Bo go nie rozumieją i się go boją
Francja: Stacja telewizyjna M6 uruchamia 3 serwisy społecznosciowe
Nowy e-papier wejdzie do użytku w 2008 r.
E-papierowa rewolucja
Kiedy pojawią się gazety na e-papierze?
Blog glenna Reynoldsa Instapundit.com
Jak Dawid może konkurować z Goliatem
> Tag: media, prasa, dzienniki, magazyny, informacja, dziennikarstwo, dziennikarstwo obywatelskie, internet, biznes prasowy, business model, model biznesowy, telewizja, wideo, nowe technologie, RSS, WiFi, web2.0, marketing
Komentarze