Posty

„Rzeczpospolita": Orkla Media szuka partnera do biznesu prasowego i internetowego

„Corriere della Serra" wyda 5 mln euro na promocję nowego magazynu dla mężczyzn

„The Washington Post" oferuje darmową informację na video w iTunes

Szwedzki dziennik kupuje blog o modzie

Yahoo! idzie śladami Google, ale ze swoją mapą

Prasa bez Gutenberga

Google lansuje nowy serwis informacyjny GeoNews

„Dziennik Zachodni" wydaje swój 27. tygodnik lokalny. To rekord na skalę Polski

„The Wall Street Journal" umieszcza sprostowania on line

Półtora miliona blogów w Polsce

World Association of Newspapers: Nie ma przyszłości dla prasy codziennej bez Internetu

„Nowa Trybuna Opolska" ukaże się w nowej szacie 14 listopada

MySpace wyrusza z Internetu na podbój rynku muzycznego 15 listopada

Kampania promocyjna „Le Monde" za 4 mln euro

Agencja 5W Mignon-Media stworzyła projekt infograficzny nowej formuły „Le Monde"

Jakie są kryteria oceny wiarygodności informacji w internecie

Szwajcaria: Mieli dość użerania się z urzędnikami, stworzyli „blog obywatelski"

Springer chce przyśpieszyć start polskiego „Die Welt" na luty 2006

Jutro rusza strona internetowa nowego dziennika Agory

Wyszukiwarka konsumencka Shopzilla w Europie