Posty

TV w zegarku

Prawo prasowe: autoryzacja musi być zlikwidowana w interesie dziennikarzy, wydawców i czytelników

Dziesięć tendencji w reklamie i marketingu

Francja: Prasa codzienna w kryzysie, a „Le Parisien" lepiej się sprzedaje

Google rozwija Froogle, by umocnić swoją pozycję na rynku lokalnych ogłoszeń drobnych

Chorwacja: nowy dziennik ekonomiczny

Nawet sam Google nie wie czego szuka

USA: Magazyn dla mężczyzn „Sync" sprzedawał się w 250.000 egz. Za mało. Znika z rynku

Pomysł: Jak „FHM" łączy auto-promocję z interaktywnością

„Gazeta Olsztyńska": Sześć sposobów jak być liderem i uniknąć ciosów w walce gigantów

Kiedy okładka stworzona przez dział sprzedaży sprzedaje się lepiej od tej stworzonej przez redakcję

Wydawcy prasy codziennej tną koszty, sprzedają i tworzą nowe tytuły pod presją udziałowców

Dziennikarze tracą pracę we Francji i w USA

Austriacki koncern Styria kupi „Ozon"

„Le Monde": Alchemia nowej formuły

Wielka Brytania: prasa codzienna traci czytelników

„The Economist" oferuje wpływowym blogowiczom prenumeratę za darmo

Dodatki telewizyjne i tv guide'y: Bauer kontratakuje

Pomysł: Jak można wykorzystać mapy Google w portalu informacyjnym

Internet: 10 tendencji na 2006 rok wg 24/7 Real Media