Posty

„Dziennik" przeprasza za „Wała Tomaszowi Lisowi"

Francuzki tworzą serwis Second Sexe

Ciekawa prezentacja serwisu społecznościowego Facebook

Szkolenie dla firm energetycznych zrzeszonych w Polskim Towarzystwie Przesyłu i Rozdziału Energii Elektrycznej

Wybory nakręcają prasę i blogosferę

„Dziennik": Wała Tomaszowi Lisowi

Nowe życie bloga Kampania 2007 w mediach

Tak, niektóre blogi są dochodowe, bardzo dochodowe

Ruppert Murdoch zarobi w 2007 r. miliard dolarów na biznesie internetowym

Nowe wideo Wescha o Informacji R/ewolucji w erze Web 2.0

Wyniki wyborów w dziennikach

Internet jest rewolucją, która zmienia reguły gry w mediach raz na zawsze

Nowe media w Polsce

Tradycjne media i internauci uzupełniają się

Tradycyjne media i internauci żyją w dwóch różnych światach

„Kurier Lubelski" wychodzi teraz z podtytułem „Polska The Times"

Nowy dziennik „Polska The Times" nie jest piękny, ale oferuje atrakcyjną wartość dodaną w dobrej cenie

„Rzeczpospolita" zmienia format, by odzyskać czytelników

Serwis blogowy Salon24.pl zdmuchnął dziś pierwszą świeczkę

Spot reklamowy nowego dziennika Polskapresse „Polska The Times"

Jak Michał Jaros z Wrocławia wkorzystuje internet w swojej kampanii wyborczej

Internet to dla większości polskich polityków czarna magia