Posty

"Jeśli nie płacisz za produkt, to ty jesteś produktem!"

Jak szybko i skutecznie dostosować komunikację marketingową w instytucjach kultury do zmian w czasie pandemii 😷 (szkolenie)

Dariusz Rosiak otrzymał tytuł Dziennikarza Roku 2020. Nie pracuje w żadnej redakcji i robi podcast „Raport o stanie świata”

Znów genialna okładka „Time"! Tygodnik zastępuje swoje logo apelem do głosowania. I na pewno nie na Trumpa

Facebook zapowiada radykalne zmiany, by uniknąć dezinformacji w czasie wyborów prezydenckich w USA

Tygodnik „Time" znów zaskakuje genialną okładką. Tym razem Biały Dom dymi... czerwonym koronawirusem.

Doomscrolling, czyli przewijanie newsów bez końca kiedy dzieje się coś złego. A w pandemii COVID-19 dzieje się...

Transformacja cyfrowa mediów nabiera przyśpieszenia, bo ludzie przekonali się do płatnych subskrypcji

Francuska prasa traci czytelników w papierze i zyskuje internautów w czasie pandemii COVID-19

Murdoch zamyka ponad 100 gazet w Australii z powodu pandemii COVID-19

Pogłoski o śmierci tygodnika „Wprost" są mocno przesadzone

„Washington Post" sprawdza fakty i piętnuje kłamliwych polityków. A Trump kłamie ponad 5 razy dziennie

Dlaczego „Gazeta Wyborcza" wymiata w internecie. Nie tylko dzięki koronawirusowi

Gutenberg Reaktywacja. Powrót do przyszłości



Dzielimy się treściami, by pokazać innym kim jesteśmy i co nas interesuje

Prestiżowa nagroda Grand Front dla okładki dziennika Polska The Times

Content Marketing: Jak pisać, by być czytanym przez czytelnika i przez Google

Dziennik "Rzeczpospolita" ma problem "nijakizmu"

Jak Volkswagen może wyjść z afery spalinowej

Polacy nie czytają książek. To dla polityków populistów idealna grupa docelowa