Posty

Linki 21.07.06

Springer testuje projekt francuskiego „Faktu"

„New York Times" zmienia format na mniejszy, zamyka drukarnię i zwalnia 250 osób

Google udostępnia reklamy wideo po polsku

Portret polskich internautów

Co Polacy lubią oglądać w internecie

Eeoof.com płaci internautom za ich kreacje

Winieta tytułowa gazety wcale nie musi być na górze okładki

Okładka dnia

Witryny newsowe, które świętują 10. urodziny

„Afera Kataryny": Agora nie sponsorowała popularnego bloga Kataryny na gazeta.pl

Najpiękniejsza okładka z meczu Francja-Włochy

Jak „El Mundo" pokazał główkę Zidane

Papier elektroniczny zrewolucjonizuje prasę

Cztery sposoby jak lepiej poznać swoich czytelników

W Olsztynie będzie ulica Gazety Olsztyńskiej

Francja: Stacja telewizyjna M6 uruchamia 3 serwisy społecznosciowe web 2.0

Przegląd prasy 6.07.06

„Dziennik" będzie testował dodatki lokalne w dużych miastach

„Newsweek" testuje dwie różne okładki

Wydawcy tradycyjnych mediów tak bardzo myślą o druku, że gubią właściwą perspektywę i szansę na właściwe zmiany

Francuzi tworzą telewizję przyszłości

Kobiety lubią grać grać w różne gry, ale nie lubią za nie płacić

Internauci oglądają tygodniowo 11 mln klipów wideo na stronach CNN

Przegląd prasy 30.06.06

Piszą o polskim web 2.0

Osiemnaście ciekawych narzędzi dla blogowiczów

Blogi to potwornie czasochłonne zajęcie, a rezultaty nie zawsze są zachęcające

Polski rynek mediów dopiero wchodzi w strefę turbulencji

Reklama w obecnej formie umrze w epoce web 2.0

Powstał serwis internetowy, który umożliwia wymienianie się książkami za darmo