Posty

We „Wprost" kobiety biją mężczyzn, Polacy napadają na UPA, a 10-latka waży 151 kg. Tygodnik traci kontakt z rzeczywistością...

12 technologii, które będą miały największy wpływ na gospodarkę

Grand Front 2012 dla tygodnika „Wprost"

Żegnaj Gutenberg (cz. 3)

Żegnaj Gutenberg (cz. 2)

Żegnaj Gutenberg (cz. 1)

Szczęśliwego Nowego Roku!

Śmierć drukowanych kuponów rabatowych w USA. A w Polsce kupony raczkują...

Jakie wyzwania stoją przed Bogusławem Chrabotą, nowym redaktorem naczelnym „Rzeczpospolitej"

Jak bloger Faux News czuwa nad Dworcem Centralnym

Su's Anal Bum Party, czyli jak Susan Boyle zaliczyła wpadkę na Twitterze

Twitter w rękach Szwedów

Social media: Jak kreować zaangażowanie na Facebooku

Agencja Mediapolis Interactive zdobyła nagrodę Diageo Marketing Brilliance Award

Czy Content Marketing jest lepszy niż tradycyjna reklama?

Coca Cola chce stworzyć swój własny serwis społecznościowy Happy Places

Tomasz Lis krytykuje dziennikarzy z „Rzeczpospolitej", którzy krytykują swojego wydawcę, ale biorą od niego pieniądze

Smirnoff Black i Mediapolis Interactive po raz pierwszy w Polsce wykorzystują iTaxi.pl w kampanii marketingowej

Coca Cola zastępuje swoją stronę korporacyjną przez lifestylowy magazyn cyfrowy. To rewolucja marketingowa!

Co to jest disruptive innovation i dlaczego nie warto powielać starego przy użyciu nowych technologii

Definicja White Papers

Blog Marketing: Kiedy najlepiej publikować wpisy na blogu (infografika)

Facebook: Sport.pl idzie w ślady Hortexu i oddaje swój fanpage w ręce swoich fanów

Instagram upodabnia się do Facebooka

Tygodnik „Time" wykorzystuje Instagram do publikacji zdjęć o huraganie Sandy

Twitter chce wprowadzić filtry fotograficzne na wzór Instagramu