Większość blogów - ponad 90% - to internetowe notatniki pisane przez nastolatki. Pozostałe 10% to blogi hobbystyczne, specjalistyczne, uniwersyteckie, eksperckie i firmowe.

Blog Mediapolis, ktory dziś uruchamiam, należy do tego ostatniego gatunku. To klasyczny przykład bloga firmowego.

Pisać go będą ludzie, którzy tworzą Mediapolis, fachowcy i entuzjaści. Blog będzie miał charakter:

  • informacyjny
  • poradnikowy
  • ekspercki.

Będziemy w nim pisać o takich tematach jak:

  • zmiany w naszej firmie
  • nasze nowe usługi i projekty
  • nasze szkolenia
  • ewolucja prasy firmowej (która powoli przenosi się do internetu)
  • techniki dziennikarskie, np. dziennikarstwo wizualne
  • ewolucja public relations
  • nowe trendy w komunikacji w erze Web 2.0, gdzie internauci stanowią społeczność, nie bierną publiczność
  • sposoby wykorzystania nowych technologii w nowoczesnej komunikacji (czyli to czym się zajmujemy)…

Blog Mediapolis jest trzecim jaki stworzyliśmy od czerwca 2006 r. Pierwszym był blog dla portalu magazynu „Polish Business News”, drugim - blog promocyjny dla SEAT-a Altea.

A wszystko, tak naprawdę, zaczęło się od bloga Media Cafe Polska, który prowadzę od listopada 2005 r.

Nie wahajcie się Państwo komentować i wyrażać Wasze opinie nt. tego bloga - blog to przecież konwersacja, nie monolog.

Zapraszam serdecznie i życzę miłej lektury.

> Tag: , , ,